czwartek, 11 maja 2017

Nowe przesyłki i przeprowadzka do domu

Dziś dostałam 4 przesylki naraz. Byłam średnio z tego zadowolona, ponieważ tej radości było za wiele, a ja ją wolę stopniowa ć. Ale do rzeczy. Oto moje cuda:


Niezadowolona jestem tylko z Kopciuszka, ponieważ to tania podróbka barbie, w dodatku anorektyczka z krzywymi nogami. Akurat znalazłam blade ciałko, choć też podróbka, to o wiele ładniejsze. Reszta jest super, a najpiękniejsza Mulan, której poświęcę osobny post. 
Przez stolik musiałam gromadkę przenieść do wiklinowego kosza, bo już stolik się nie zmieścił do szafki. 





4 komentarze:

  1. śliczny dywanik z
    sercowym motywem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przytulny ten domek, a że w wiklinowym koszu, to już w ogóle romantyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów zmieniłam wystrój, muszę dodać nowe zdjęcia. A kosz jest dlatego, żeby mąż nie widział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy. W temacie przeprowadzki to mnie taka czeka. Samych zabawek córki jest tyle, że nie wiem jak ja to wszystko spakuję. Najtrudniej zacząć jak to mówią. Jak sprawdzałam to są firmy zajmujące się przeprowadzkami jak TipTopTrans - Przeprowadzki , które kompleksowo podchodzą do temu, nawet pomogą wszystko zabezpieczyć i spakować. W sumie tak byłoby najwygodniej i najszybciej.

    OdpowiedzUsuń