sobota, 8 kwietnia 2017

Nowi mieszkańcy

Doczekałam się wreszcie 2 paczek z barbie, pierdółkami i wyczekiwanym
Kenem, który Kenem nie jest ponieważ to jakaś dziwna nazwa. Pokażę ją gdy będę jegomościa przedstawiać oficjalnie. Mam wreszcie dużo butów,dzieci dla barbie i wózek, no i fajnego psa. A o to moje skarby przed odszczurzaniem jak czyszczenie ładnie nazwala jedna z blogerek.
                                                           PRZED KĄPIELĄ

PRZYSTOJNIACZEK, PRAWDA? 

A TU JUŻ PO ZABIEGACH PIELEGNACYJNYCH
POZNAJEMY SIĘ Z NOWYMI KOLEŻANKAMI 




Trzy dziewczyny są nieoryginalnymi paniami, ale były takie fajne, że nie mogłam ich odrzucić. Szczególnie jedna wróżka, która przez moją nieostrożność straciła skrzydło i stała się dziewczyną z garażem. Dziecko nie potrafiło jej zepsuć, a Marta tak. Mam też jedną Steffi i jest bardzo urocza i skromna, w porównaniu z innymi lalka mi. Będzie jeszcze jedna Steffi, w przyszłym tygodniu ;). 

9 komentarzy:

  1. Marto! Twój przystojniak powaliłby jednym
    machnięciem rzęs pół mego stadka - CUDNY!
    nie dziwię się, że nie mogłaś się oprzeć...
    miło widzieć i Estrellę - fajny pysiałek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Która to Estera? Nie znam się na moich lalkach. Bardzo mi się spodobał przystojniak(nie mam jeszcze imienia) ,bo nie wygląda jak ta banda zniewieściałych Kenów i dokupiłam mu 3pary butów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estrela na drugiej od końca fotce -
      ta z wstawianymi oczkami, z morskimi
      butkami i pupilem pod kolor obuwia :)
      ( jeśli kiedykolwiek Ci się znudzi -
      chętnie zaopiekuję się jasnowłosą )

      Usuń
    2. To była wróżka,której szybko uszkodziłam skrzydło i ma teraz brzydki garb,ale przyznaję bardzo mnie zauroczyła,bo ma tęsknotę w oczach.

      Usuń
  3. Wow!!! Prawdziwy potop lalkowy :D A facecik naprawde ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marciu masz teraz mana jak się patrzy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Urszula sama nie wiem jak to się stało. Raz dwa i jest już tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie Cie rozumiem ;) Sama nie wiem jakim cudem moje lalki rozmnozyly sie na setki :P

      Usuń
  6. Ken jest pierwsza klasa, mnie najbardziej podoba się suknia ślubna - cudo

    OdpowiedzUsuń