czwartek, 13 kwietnia 2017

Monster high

  Juppi , mam wreszcie moje pierwsze monsterki. Jestem taka szczęśliwa! One są oszałamiające. W ogóle się nie zawiodłam. Fajne ubrania i buty. Włosy były w fatalnym stanie, ale się uporałam. Wolałam do spryskiwacze pół korka płynu do zmiękcza i tkanin i tyle samo wody, spryskałam włosy i je rozczesałam. Następnie splukałam ciepłą wodą i użyłam płynu do mycia naczyń. Rozczesałam, teraz schną. Przepis ten wzięłam od Doll Ink z You Tuba.
Oto moje panny:
                                                    Tak wyglądały w ogłoszeniu

                                                            Dzisiejsza dostawa
                                                                 Przed kąpielą

Zrobiłam im nowe stroje
                                                     Abbey Bominable(seria Music festival)
                                                Spectra Vondergeist (seria Alive) z Abbey

                                         Frankie  Stein(seria Scarily Everest After)
                                                 Clawdeen Wolf (seria Scaris)





Dzięki Ula;) 

2 komentarze:

  1. wow! potworny kwartet Cię nawiedził :)))
    moja pierwsza potworzyca to lagunka, mam
    do morskich sentyment :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. W piątek przybyło trio, byłam w niebo wzięta. Tylko ten glut na głowie, masakra!

    OdpowiedzUsuń