środa, 5 lipca 2017

Pocahontas moja wymarzona

Dawno nie pisałam, ponieważ straciłam tableta, a później pojechałam do pracy na kolonie, ale już jestem. Bardzo tęskniłam.Od niedawna mam instagrama i tam daję zdjęcia moich lalek-barbiemoja pasja.Ale wracając do Pocahontas mojej ukochanej.Postanowiłam nazbierać wszystkie Mulan i Poka. Na tę właśnie czekałam 2 miesiące, ryzykując , że pani ją sprzeda, ale nie sprzedała i opuściła cenę, tak jak chciałam. Gdy ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że musi być moja. Jest to rzadki egzemplarz w Polsce, dlatego jestem z niej taka dumna. Disney Store, prosto z Londynu, artykułowana. Włosy bardzo gęste, że na trzy razy je rozczesywałam. Jest po prostu piękna.Sami zobaczcie.Dodam jeszcze,że idą do mnie jeszcze dwie i czeka trzecia, więc razem będzie cztery, ale ta jest najpiękniejsza,moja duma.























4 komentarze:

  1. Przesliczna <3 Czy to moze jakas 17 czy standardowa wielkosc Barbie?
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,standardowa,pozdrawiam Cię Ulu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa sliczna jest :) ja juz kilka razy sie zbieralam zeby ja kupic ale w koncu rezygnowalam ;) trzeba kiedys sie zdecydowac w koncu :D

      Dziekuje i tez sle moc pozdrowien :)

      Usuń
    2. Mam teraz pięć Pocahontas i ona chyba jest najładniejsza. Warto ją mieć.

      Usuń