środa, 2 sierpnia 2017

3 RECENZJA Pocahontas od Hasbro.

Tę Pocahontas kupiłam dość dawno, ale trzymałam ją u przyjaciółki, bo kupiłam ją sobie na urodziny. Była w promocyjnej cenie, bo jakbym miała na nią wydać 60 zł i zobaczyć jaka jest, to była by załamka.
 W  pudełku wygląda bardzo ładnie, nie można się do niczego przyczepić. Pudełko też ciekawe z motywem filmowym.

Ale po rozpakowaniu pierwszy szok. Włosy jakieś tłuste i baardzo cieniutkie. Bardzo mało ma ich lalka na głowie.


 Twarz ma ładną,ale niestety słońce się w oczach odbija.
Sukienka niedokończona, zabrakło falbanki, nie dopina się rzep.Nowa lalka!!!!Nie wspomnę o sztywnym ciałku, które w tych czasach i za tak wysoką cenę w sklepie, nie powinno mieć miejsca. Dlatego na urodziny od przyjaciółki zażyczyłam sobie Loonie z Następców, bo jest artykułowana i ma ładne akcesoria, a jej matka Mulan ,taka szczywniara, jak Poca. 
Podsumowując bubel, tak o niej marzyłam, bo kolekcjonuję Pocahontas, a tu bardzo się zawiodłam włosami, są bardzo krzywo pocieniowane,każdy w inną stronę,szok i tłuste,rzadkie.
Moja ocena 5(na 10) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz